Jebkurš Jūsu jautājums mums ir svarīgs!
SIA “EGATE” datoru serviss : IT atbalsts uzņēmumiem
Mēs, ‘’EGATE’’ profesionālā komanda, piedāvājam:
nodrošinām problēmu pieteikumu pieņemšanu, ātru problēmu novēršanu ar attālinātu pieslēgumu starpniecību vai ierodoties uz vietas Jūsu birojā;
uzņemamies atbildību par Jūsu biznesa IT infrastruktūru;
organizācijām nodrošinām drošu, ātru un profesionālu datoru servisu un IT atbalstu;
sniedzam konsultācijas kā uzlabot kompāniju IT efektivitāti un darbību.
Kāds ir datoru servisa pakalpojumu sadarbības modelis ar klientu?
Katram klientam tiek piesaistīts savs klientu attiecību vadītājs un atbildīgais IT inženieris, kuru galvenais uzdevums ir novērtēt vajadzības un izstrādāt IT infrastruktūras attīstības stratēģiju. IT inženiera pienākumos ir nodrošināt datoru servisa pakalpojumus uzņēmumam, kas ļauj garantēt darba nepārtrauktību un IT risinājumu pieejamību.
Klienta intervija un esošās IT infrastruktūras audits
Sarunā ar klientu noskaidrojam par pieredzi izmantojot IT ārpakalpojumus, kā arī izrunājam aktuālas lietas un nākotnes attīstības mērķus, un vajadzības. Veicam pilnu IT infrastruktūras auditu.
Klienta vajadzībām atbilstošākā risinājuma izstrāde
Balstoties uz klienta sniegto informāciju, un IT audita rezultātiem, veicam labāko iespējamo IT infrastruktūras attīstības scenāriju izstrādi.
Vienošanās ar klientu par izvēlēto scenāriju un darba uzsākšana
Vienojoties ar klientu tiek uzsākts darbs pie IT infrastruktūras sakārtošanas. No uzņēmuma IT infrastruktūras apjoma tas var prasīt no 1 – 2 nedēļām līdz pat 1.5 – 2 mēnešiem.
IT risinājumu uzturēšana un lietotāju atbalsts
Nodrošinām klienta IT infrastruktūras uzraudzību un apkalpošanu. Uzņēmuma darbiniekiem sniedzam atbalstu un konsultācijas.
Klienti mums uzticas
Vairāki no mūsu datoru servisa klientiem:
PIESAKIET KONSULTĀCIJU ŠODIEN
Mēs garantēti sniegsim atbildi 1 darba dienas laikā, vai ātrāk!